Ministar privrede prisustvovao 3. Branding konferenciji

U organizaciji agencije Via Media, 14.06.2013. godine u Sarajevu, je održana treća po redu Konferencija o brandingu. Cilj Konferencije je razmjena stručnih znanja i vještina u oblasti tržišnih komunikacija, ali i prilika za uvid u lokalno, regionalno i internacionalno tržište. Predavači i panelisti su bili najznačajniji marketinški profesionalaci iz područja tradicionalnog i digitalnog oglašavanja, regionalni kreatori trendova i stvaraoci novih vrijednosti iz Bosne i Hercegovine, Slovenije, Hrvatske, Srbije, Crne Gore...

Ministarstvo privrede Kantona Sarajevo podržalo je Branding konferenciju u cilju razvoja tržišta i jačanja konkurentnosti bh.brandova. Branding konferencija donijela je aktualne teme i zanimljiv sadržaj o brandingu i brand managementu. Kreativnosti, inovacije, strategije, nova medijska zanimanja, etika, pokretačka snaga, samo su neke teme o kojima se razgovaralo na Konferenciji. Ministar privrede Emir hrenovica nagalasio je da “izučavanje problematike branda smatra se izuzetno važnim, ne samo iz njenog širenja i prihvaćanja u najrazvijenijim ekonomija svijeta, već zbog vođenja brige o svojim kupcima među menadžerskim strukturama kompanija u Bosni i Hercegovini.

Pravo je vrijeme (iako je vrijeme ekonomske krize) da se tržište u BiH sa velikim brojem potrošača suoči sa svjetskim tržištem u tržišnoj utakmici putem brenda i brendinga kao procesa”. Brandovi svoje potrošače moraju inspirirati da bi stvorili naklonost i privrženost, a da bi se to postiglo neophodno je mnogo iskustva i znanja.